Termeni si conditii


Datele de contact ale vanzatorului:

SC AUTO-OVAROM SRL
Str. Miresei, nr. 12A 300642 Timisoara, Romania
Inregistrata la Registrul comertului Timis sub nr. J35/128/1994
Cod unic de inregistrare: RO 5137115
Nr. cont: RO67INGB0002008196588911 ING Bank

Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe autoovarom.ro implica acceptarea Conditiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor.

Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale acestor Termeni si Conditii precum si orice modificari ale site-ului autoovarom.ro fara o notificare prealabila. Accesand pagina Termeni si Conditii, puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

Pentru a putea cumpara de pe autoovarom.ro, trebuie sa introduceti datele dumneavoastra pe website-ul nostru. In utilizarea serviciului, declarati ca veti furniza informatii reale, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra.

Cumparator  - orice persoana fizica sau juridica, care emite o comanda catre SC AUTO-OVAROM SRL.
Vanzator  - SC AUTO-OVAROM SRL, cu sediul social in jud. Timis, Timisoara, str. Miresei, nr. 12A, cu Nr. de Inreg. Reg. Comertului J35/128/1994, CIF RO 5137115.

Produse/servicii - orice produs sau serviciu mentionat in comenzi, care urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda - document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator pentru solicitarea unor produse aflate pe site-ul Vanzatorului.
Prin lansarea unei comenzi electronice pe autoovarom.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (electronic - email sau telefonica) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Receptionarea comenzii  - este reprezentata printr-un email care se transmite automat, catre Cumparator, dupa lansarea comenzii in site. Acest email confirma receptionarea solicitarii Cumparatorului, urmand ca Vanzatorul sa proceseze comanda lansata.

Finalizarea comenzii - este reprezentata printr-un email transmis, catre Cumparator, de un reprezentant de vanzari Auto-Ovarom. Acest email reprezinta confirmarea rezervarii produselor comandate, urmand a fi livrate Cumparatorului.

Toate comenzile receptionate de catre Vanzator necesita confirmarea procesarii de catre un reprezentant de vanzari Auto-Ovarom.
In cazul in care produsele comandate nu ajung in termenul stabilit, iar clientul nu a fost contactat de Auto-Ovarom, clientul poate contacta vanzatorul prin telefon la numarul 0256226173 sau prin email la adresa online@autoovarom.ro.

Informatiile prezentate pe site-ul Vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila.
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul Cumparatorului.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Auto-Ovarom nu poate fi trasa la raspundere pentru pierderi, deprecieri sau pentru cheltuieli directe sau indirecte datorate oricarei greseli sau intarzieri in implementarea obligatiilor datorate oricarui eveniment sau circumstante aflate in afara controlului Auto-Ovarom, incluzand, dar nu limitat, cazuri de forta majora si intreruperi de curent electric, defectiuni ale echipamentelor sau alte situatii asemanatoare.

PRETURI

Preturile afisate pe acest site contin TVA si sunt valabile in limita stocului disponibil. Pentru produsele care sunt afisate in site, insa nu au stoc disponibil, preturile sunt informative. Auto-Ovarom isi rezerva dreptul de a modifica preturile. Schimbarea pretului de pe site nu are efect asupra produselor incluse in comenzi procesate si finalizate.

MODALITATI DE PLATA

·     Numerar ramburs in momentul preluarii produselor la primirea coletului de la curier. De asemenea, cumparatorul poate opta pentru ridicarea produselor din magazinele Auto-Ovarom (vezi website www.autoovarom.ro sectiunea contact), in acest caz plata se face in magazinele Auto-Ovarom. Pentru plata in numerar la livrarea prin curier, firma de curierat emite o chitanta ramburs care va constitui contravaloarea facturii din colet. Auto-Ovarom nu emite alta chitanta sau alt bon fiscal pentru produsele livrate prin curier, de aceea va rugam sa solicitati si sa pastrati chitanta emisa de curier.

·     Prin transfer bancar, in contul nostru RO67INGB0002008196588911 (plati in RON) deschis la ING Bank Timisoara. Produsele comandate vor fi livrate dupa confirmarea intrarii banilor in contul mentionat mai sus. Inainte de a efectua plata prin transfer bancar trebuie sa aveti o comanda finalizata, confirmata de catre un reprezentant de vanzari Auto-Ovarom. Va rugam sa mentionati in detaliile platii numarul comenzii pentru care efectuati plata. Daca platitorul nu este aceeasi persoana cu cumparatorul desemnat in comanda, va rugam sa specificati si numele cumparatorului. Dupa efectuarea platii prin transfer bancar, va rugam sa ne trimiteti dovada acesteia fie prin fax, fie prin e-mail, la adresa online@autoovarom.ro scanata sau fotografiata in asa fel incat sa fie toate informatiile usor de citit.

CREARE CONT

Pentru a putea comanda produse/servicii din magazinul virtual www.anvelopeovarom.ro este necesar sa creati un cont pe acest site. Pentru aceasta, accesati butonul Login/Inregistrare, completati campurile Utilizator, Parola, Confirma parola, E-mail, Codul Captcha si dati click pe butonul Creeaza cont. Atentie!
  Adresa de e-mail furnizata, trebuie sa fie valida. Veti primi un e-mail, pe adresa furnizata de dvs., pentru confirmarea contului, care va contine un link. Dupa accesarea link-ului, trebuie sa completati campurile cu informatiile solicitate. Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii. Click pe butonul Actualizeaza.

LIVRAREA

·     Livrare prin curier. Costul transportului este de 18 lei (tva inclus) pentru 1 anvelopa (din categoria autoturism, 4x4 sau camioneta) sau pentru 1 janta. In cazul in care adresa de livrare a Cumparatorului nu este in aria de acoperire a curierului, pot interveni cheltuieli suplimentare. In acest caz, Vanzatorul se obliga sa anunte in prealabil Cumparatorul.

·     Ridicarea produselor de catre cumparator din magazinele Auto-Ovarom.

Termenul de livrare este de maxim 2 zile lucratoare, socotit de la data finalizarii comenzii dumneavoastra. Acest termen poate fi modificat din motive independente de vointa noastra.

La livrarea prin curierat, termenul de livrare este de 2 zile lucratoare de la momentul preluarii coletului de catre curier si poate ajunge la destinatie dupa maxim 5 zile. Dupa preluarea coletului de catre curier pentru livrarea catre client Vanzatorul nu mai poarta responsabilitatea pentru eventualele intarzieri cauzate de supraincarcarea curierilor din aceasta perioada, intemperii, etc.

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat. In acest caz vanzatorul poate opta pentru ofertarea altor produse echivalente, fabricate de alti producatori, iar clientul poate opta pentru cumpararea acestora.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Cumparatorul are obligatia de a verifica coletul la livrare. Reprezentantii firmei de curierat nu au dreptul sa afle continutul coletului si nici sa il deschida, decat cu acordul vanzatorului, prin bifarea acestei optiuni in AWB. De asemenea, ei nu va pot permite sa deschideti coletul inainte de a achita toate taxele care va revin. Daca observati avarii exterioare ale coletului, puteti solicita curierului sa verificati impreuna integritatea continutului. In cazul in care produsele sunt deteriorate, trebuie sa solicitati curierului completarea unui Proces Verbal de Constatare. Acest Proces Verbal trebuie sa fie semnat de ambele parti.

ANULAREA COMENZII

O comanda poate fi anulata gratuit de catre client doar inainte de emiterea facturii pentru produsele comandate. Clientul trebuie sa transmita prin e-mail o cerere de anulare a comenzii la adresa online@autoovarom.ro. Cererea de anulare trebuie sa cuprinda numele si prenumele clientului, adresa, numarul si data comenzii.

GARANTII

Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. In cazul defectarii produsului aflat in garantie va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa, insotita de documentele prezentate mai jos, impreuna cu produsul reclamat:

·     dovada montarii piesei intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul respectiv de lucrari (copie deviz de lucrari, copie factura fiscala, copie autorizatie R.A.R. a service-ului in care s-a efectuat operatia);

·     nota de constatare cu descrierea defectiunii sau a deficientei semnalate, eliberata de un service cu acreditare R.A.R. pentru tipul respectiv de lucrari;

·     copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;

·     copie dupa factura si certificat de garantie; cererea va fi solutionata in termen de 15 zile lucratoare de la primirea documentelor

Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia produselor in urmatoarele cazuri:

·     produsul nu a fost montat intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul respectiv de lucrari;

·     produsul s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii in ansamblu cu piese conjugate uzate, defecte sau modificate; produsul a fost utilizat pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

·     produsul nu a fost identificat corect datorita furnizarii de catre cumparator de date eronate produsul s-a uzat sau deteriorat ca urmare a suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului;

·     produsul prezinta o uzura normala

·     nu se acorda garantie pentru anvelopele montate pe jenti necorespunzatoare, jenti deformate, deteriorate sau ruginite, anvelopelor de tipuri diferite montate pe acelasi autovehicul, anvelope cu uzura excesiva pe o parte sau cu uzura neuniforma datorata presiunii si sarcinii neadecvate, suspensiei defecte, blocarii franelor; osie sau geometrie axe deformate, unghiuri de cadere sau fuga necorespunzatoare, jocuri in rulmenti sau brate. Nu se acorda garantie pt. anvelopele care prezinta taieturi sau crapaturi provocate de corpuri ascutite, dure sau gropi sau borduri. Nu se acorda garantie pt. anvelope asupra carora s-a intervenit mecanic, chimic sau termic (reparate). Nu se acorda garantie pt. anvelopele cu uzura excesiva (adancimea profilului sub 2 mm pt. anvelope de autoturisme, 3 mm pt. anvelope "cargo" de microbuze si autocamionete si respectiv 5 mm anvelope pentru autocamioane). Nu se considera defecte de fabricatie denivelarile usoare pe flancurile anvelopei aflate în zona de îmbinare a pliurilor. Nu se acopera cheltuielile sau riscurile legate de transportul unor anvelope defecte la cumparator sau cheltuielile ori riscurile legate de inlocuirea unor produse recunoscute ca defecte de catre vanzator sau a unor cheltuieli legate de reclamatii. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a anvelopei reclamate, valoare stabilita in functie de uzura anvelopei prin masurarea adancimii profilului.

DREPTUL DE A REFUZA

Auto-Ovarom poate incheia, modifica, suspenda sau anula comenzile clientilor in orice moment si fara o notificare prealabila, daca Auto-Ovarom considera ca anumiti clienti au o conduita care nu respecta legile in vigoare sau prejudiciaza interesele Auto-Ovarom. Daca vor exista cazuri in care Auto-Ovarom va considera ca anumiti clienti actioneaza intr-un mod care poate dauna, spre exemplu se ocupa plasand comenzi false, Auto-Ovarom isi rezerva si dreptul de a pretinde plata de la acel client, atunci cand si unde acest lucru poate fi aplicat.

POLITICA DE RETUR

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la confirmarea primirii returului.

Clientul trebuie sa anexeze  formularul de returnare  in care va preciza detaliile bancare, in vederea rambursarii banilor si o copie a facturii. Formularul de returnare trebuie inclus in pachet. Pachetul se trimite de catre client inapoi la adresa: SC AUTO-OVAROM SRL Timisoara, str. Miresei, nr. 12A, jud. Timis, cod postal 300642. Este obligatia clientului ca produsul sa fie returnat fara stricaciuni si in cantitatea initiala.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.